E-mailing


Czym jest e-mailing?

E-mailingi to świetna metoda, by przy niskich kosztach dotrzeć do potencjalnych Klientów, a także utrzymać kontakt ze stałymi Klientami. Aplikacja do e-mailingu MAILplus jest alternatywą dla abonamentowych systemów do e-mail marketingu i jest dedykowana dla firm, które nie chcą ponosić stałych opłat za prowadzenie samodzielnych kampanii e- mailingowych. Nasza Aplikacja jest profesjonalnym narzędziem, dzięki któremu posiadasz pełną kontrolę nad treścią wysyłek oraz własną bazą adresową i możesz zaplanować wysyłkę dowolnej ilości e-maili w jednym momencie.

Oferta:


Projekt kampanii
  • stworzenie strategii kampanii
  • stworzenie skutecznego tematu i nadawcy wiadomości
  • przygotowanie projektu graficznego szablonu e-mailingu
  • ustalenie ilości e-maili wysyłanych w danym czasie oraz limitu transferu
  • segmentacja Twojej bazy e-mail

Realizacja kampanii
  • wysyłka e-mailingu z naszych serwerów
  • usługę wykonujemy na podstawie powierzonej bazy danych
  • dostęp do raportów z wysłanych e-mailingów

Dozwolone formaty plików z bazami danych: .TXT, .CSV i .XLS.

Istnieje również możliwość wynajęcia Aplikacji MAILplus na własny użytek do samodzielnej wysyłki e-mailingu z możliwością zainstalowania na własnym serwerze wraz ze wsparciem technicznym naszych Specjalistów IT.


Cennik:


Jednorazowa opłata za projekt 500 zł netto*
Wysyłka
   Opłata za wysłane 1 000 e-maili 25 zł (2,5 gr za 1 e-mail)
   Opłata za wysłane 5 000 e-maili 125 zł (2,5 gr za 1 e-mail)
   Opłata za wysłane 10 000 e-maili 200 zł (2 gr za 1 e-mail)
   Opłata za wysłane 25 000 e-maili 400 zł (1,6 gr za 1 e-mail)
   Opłata za wysłane 50 000 e-maili 650 zł (1,3 gr za 1 e-mail)

* Koszt nie obejmuje wykonania lub zakupu zdjęć


Korzyści:

  • dotrzesz do bardzo dużej grupy potencjalnych Klientów w rekordowo krótkim czasie - według danych Direct Marketing Assocciation kampanie e-mailingowe zapewniają wysoki odzew klientów (aż 7,26%)
  • najtańsza forma kontaktu z potencjalnym Klientem - koszty przygotowania i uruchomienia kampanii e-mailingowej są bardzo niskie w porównaniu do telemarketingu, czy poczty tradycyjnej
  • wzbudzisz ogromne zainteresowanie wśród odbiorców, zbudujesz lojalność konsumencką i utrzymasz świetne relacje z Klientami
  • wykreujesz dobry wizerunek firmy lub marki i wygenerujesz wysoką sprzedaż