Reklama graficzna w Google


Czym jest reklama graficzna Google?

Sieć reklamowa Google to ponad milion witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać reklamy graficzne. Reklamy mają formę bannerów statycznych lub animowanych. Kierowane są na określone witryny, podobnie jak w reklamach tekstowych, poprzez słowa kluczowe. Oznacza to, że za pomocą specjalnego systemu możemy wyświetlać graficzne reklamy na stronach internetowych związanych z Twoją branżą. Budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę ustalasz sam i płacisz tylko za kliknięcia, a nie wyświetlenia, my optymalizujemy kampanię tak, aby przyniosła Ci maksymalne wyniki sprzedażowe.

Dozwolone formaty plików: .GIF, .JPG, .JPEG, .PNG, .SWF.

Ograniczenia rozmiaru plików: nie więcej niż 50 KB dla wszystkich plików.

Szeroki wieżowiec
160 x 600

skyscraper

Wieżowiec
120 x 600

skyscraper

Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić z lewej lub z prawej strony ekranu.

Duży prostokąt
336 x 280

336x280

Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, z boku lub u dołu strony.

Reklama na pół strony 300 x 600

Mały kwadrat
200 x 200

200x200

Kwadrat
250 x 250

250x250

Baner śródtekstowy
300 x 250

inline

Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, z boku lub u dołu strony.

Długi baner 728 x 90

leaderboard

Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, pośrodku lub u dołu strony.


Oferta:


Projekt kampanii
  • stworzenie strategii kampanii
  • przygotowanie do 14 formatów reklamy graficznej
  • wybór miejsc docelowych
  • dobór słów kluczowych i opcji dopasowania słów kluczowych
  • optymalizacja kampanii wg wybranej lokalizacji, języka, czasu wyświetlania reklamy i urządzenia, na którym Klient będzie wyświetlał reklamę
  • ustawienie emisji i wstrzymania reklamy w wybranych miesiącach i o dowolnej porze dnia
  • ustalenie stawek i budżetu
  • ustalenie harmonogramu wyświetlania reklamy

Realizacja kampanii
  • zakup mediów (budżet na wyświetlenia i kliknięcia reklam)
  • instalacja statystyki odwiedzin strony Google Analytics pomagającej monitorować skuteczność kampanii reklamowej
  • monitorowanie wyświetlania reklam
  • sprawdzanie skuteczności działań reklamowych dla każdego słowa kluczowego i ewentualna modyfikacja wszystkich mechanizmów w trakcie kampanii w celu uskutecznienia wyników działania
  • comiesięczne raporty z przebiegu kampanii (wyświetlenia i kliknięcia)

Cennik:


Jednorazowa opłata za projekt kampanii
8 najpopularniejszych formatów 500 zł netto*
14 formatów 650 zł netto*
Budżet na kliknięcia Minimalny budżet na jednorazowe przeprowadzenie kampanii to 500 zł netto**
Opłata za prowadzenie kampanii 20% od wysokości budżetu przeznaczonego na kliknięcia

* Koszt nie obejmuje wykonania lub zakupu zdjęć

** Google pobiera opłaty za kliknięcia a nie za wyświetlenia reklam. Płacisz więc za efekt a nie za samą możliwość wyświetlenia reklamy. Koszt za kliknięcie ustala się samodzielnie i wynosi od kilkunastu groszy do nawet kliku złotych. Wszystko zależy od natężenia konkurencji na dane słowo kluczowe. Jeżeli konkurencja jest duża konieczne jest zadeklarowanie wyższych stawek za kliknięcie.

Reklamy rozliczane są według zadeklarowanego budżetu dziennego. Wyświetlają się w danym dniu do czasu wyczerpania tego budżetu. Dzięki temu nie istnieje ryzyko przekroczenia zaplanowanych kosztów reklamy. Przy małych budżetach dziennych wyświetlenia reklam, koszty są rozkładane w miarę równomiernie w czasie, reklama nie pojawia się przy każdej możliwej okazji.

Korzyści:

  • Opłata jedynie za wejścia na stronę - NIE ZA WYŚWIETLENIA
    Płacisz jedynie za efekt (zainteresowanie reklamą), nie za jej bezproduktywne wyświetlanie!
  • Konkurujesz z największymi z branży
    Jesteś zauważalny, a poprzez promowanie własnej marki stajesz się rozpoznawalny i lepiej niż konkurencja widoczny w sieci.
  • Reklama skrojona na miarę
    Reklamy graficzne Google dostosowujemy do zapotrzebowania: można samodzielnie określić dzienny budżet wydatków na kampanię, jej zakres, zasięg, sezonowość bądź terminy emisji.
  • Wysokie efekty prowadzonych kampanii, dobrze dobrane słowa kluczowe
    Świadczą o tym bardzo wysokie, często kilkunastoprocentowe współczynniki CTR oraz przede wszystkim pozostający lub powracający Klienci.
  • Większa efektywność w porównaniu z tradycyjnymi kampaniami bannerowymi
    Jest dopasowana do faktycznych potrzeb potencjalnego Klienta – targetowania dokonuje na podstawie poszukiwanych przez Klientów informacji w sieci, a nie jedynie wg płci, wieku, czy miejsca zamieszkania.
  • Reklama nieinwazyjna
    Pokazuje oferty firm, które faktycznie mogą okazać się przydatne, reklama trafia na strony o tematyce zbliżonej do tematyki reklamy
  • Nie musisz podpisywać długoterminowych umów
  • Zwiększasz sprzedaż!