Reklama na Facebooku


Czym jest Facebook Ads?

Facebook to prawdziwe bogactwo możliwości dla Twojej firmy. Dzięki profesjonalnie przygotowanym sponsorowanym reklamom Facebook Ads zainteresujemy Twoją ofertą nowych Klientów. Precyzyjnie dobierzemy grupę docelową, co pomoże zaoszczędzić Twój czas i pieniądze. Reklama ta wyświetlana jest osobom o preferencjach zbieżnych z zainteresowaniami grupy docelowej. Pojawia się w specjalnym, dobrze widocznym panelu w prawej części serwisu. Link z niej kieruje bezpośrednio na Twój fanpage lub stronę internetową. Sam określasz budżet, jaki jesteś skłonny wydać na kampanię!

Dzięki przemyślanej funkcjonalności reklama może być dokładnie targetowana do osób, które Cię interesują. Forma reklamy jest innowacyjna: temat (max 25 znaków), tekst główny (135 znaków) i obrazek! W porównaniu z Google AdWords, reklamy na Facebooku mają dodatkowo 65 znaków i obrazek reklamowy, co prezentuje poniższy przykład.

facebook

Oferta:


Projekt kampanii
  • stworzenie strategii kampanii
  • stworzenie 6 różnych wersji treści reklamy
  • przygotowanie kreacji graficznej i stworzenie tekstu reklamowego
  • optymalizacja treści (dopasowanie treści reklamy do profilu odbiorcy)
  • stworzenie profilu idealnego odbiorcy Twojej reklamy
  • określenie grupy docelowej: lokalizacja, wiek, płeć, zainteresowania, wykształcenie, lokalizacja, związek i język
  • ustalenie emisji i wstrzymania reklamy w wybranych miesiącach i o dowolnej porze dnia
  • ustawienie reklamy tak, aby wyświetlała się tylko tym użytkownikom, którzy w dniu dzisiejszym mają urodziny
  • ustalenie stawek i budżetu
  • ustalenie harmonogramu wyświetlania reklamy

Realizacja kampanii
  • zakup mediów (budżet na wyświetlenia i kliknięcia reklam)
  • monitoring i optymalizacja prowadzonej kampanii
  • zmiana grupy docelowej, stawki lub budżetu w trakcie kampanii
  • raport z przebiegu kampanii

Cennik:


Jednorazowa opłata za projekt 300 zł netto*
Budżet na kliknięcia Minimalny budżet na jednorazowe przeprowadzenie kampanii to 500 zł netto**
Opłata za prowadzenie kampanii 20% od wysokości budżetu przeznaczonego na kliknięcia

* Koszt nie obejmuje wykonania lub zakupu zdjęć

** Kampanie rozliczane są w modelu CPC (Cost Per Click, opłata za każde kliknięcie) lub CPM (Cost Per Mile, opłata za 1000 emisji).


Korzyści:

  • skutecznie dotrzesz do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą, dzięki możliwości bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej
  • niski koszt dotarcia do Klienta
  • gwarancja szybkiego przyrostu użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą
  • możliwość promocji marki bez posiadania Fanpage'a
  • wzbudzisz ogromne zainteresowanie wśród odbiorców, zbudujesz lojalność konsumencką i utrzymasz świetne relacje z Klientami
  • wykreujesz dobry wizerunek firmy lub marki i wygenerujesz wysoką sprzedaż

W celu przygotowania oferty prześlij nam BRIEF lub zadzwoń (12) 222 00 25, +48 605 163 941