Reklama tekstowa Google AdWords


Czym jest reklama tekstowa Google AdWords?

Google AdWords (zwane również PPC) to nowoczesny i niezwykle skuteczny sposób pozyskiwania nowych Klientów. Dzięki zastosowaniu odpowiednio przygotowanych linków sponsorowanych trafia do szerokiego grona odbiorców poszukujących informacji związanych z Twoją branżą. Zapłacisz tylko za osoby, które faktycznie są zainteresowane Twoją ofertą, a efekt widoczny jest natychmiast!

Linki sponsorowane Google AdWords są formą reklamy internetowej wyświetlanej w wyszukiwarce Google po wpisaniu w niej określonego słowa kluczowego. Posiada krótki opis oraz bezpośredni odnośnik do serwisu internetowego reklamodawcy. Linki sponsorowane wyświetlają się w wyszukiwarce Google po prawej stronie i nad organicznymi wynikami wyszukiwania, co prezentuje poniższy przykład.

Linki sponsorowane w wyszukiwarce google

Oferta:


Projekt kampanii
  • stworzenie strategii kampanii
  • przygotowanie 5 kreacji reklam
  • optymalizacja treści reklam
  • wybór odpowiedniej sieci reklamowej
  • dobór słów kluczowych
  • optymalizacja kampanii wg wybranej lokalizacji, języka, czasu wyświetlania reklamy i urządzenia, na którym Klient będzie wyświetlał reklamę
  • ustawienie emisji i wstrzymania reklamy w wybranych miesiącach i o dowolnej porze dnia
  • ustalenie stawek i budżetu
  • ustalenie harmonogramu wyświetlania reklamy
  • synchronizacja reklam z Google+ (dodanie przycisku +1)

Realizacja kampanii
  • zakup mediów (budżet na wyświetlenia i kliknięcia reklam)
  • instalacja statystyki odwiedzin strony Google Analytics pomagającej monitorować skuteczność kampanii reklamowej
  • monitorowanie wyświetlania reklam
  • sprawdzania skuteczności działań reklamowych dla każdego słowa kluczowego i ewentualna modyfikacja wszystkich mechanizmów w trakcie kampanii w celu uskutecznienia wyników działania
  • comiesięczne raporty z przebiegu kampanii (wyświetlenia i kliknięcia)

Cennik:


Jednorazowa opłata za projekt (5 kreacji tekstowych) 300 zł netto
Budżet na kliknięcia Minimalny budżet na jednorazowe przeprowadzenie kampanii to 500 zł netto*
Opłata za prowadzenie kampanii 20% od wysokości budżetu przeznaczonego na kliknięcia

* Google pobiera opłaty za kliknięcia a nie za wyświetlenia reklam. Płacisz więc za efekt a nie za samą możliwość wyświetlenia reklamy. Koszt za kliknięcie ustala się samodzielnie i wynosi od kilkunastu groszy do nawet kliku złotych. Wszystko zależy od natężenia konkurencji na dane słowo kluczowe. Jeżeli konkurencja jest duża konieczne jest zadeklarowanie wyższych stawek za kliknięcie.

Reklamy rozliczane są według zadeklarowanego budżetu dziennego. Wyświetlają się w danym dniu do czasu wyczerpania tego budżetu. Dzięki temu nie istnieje ryzyko przekroczenia zaplanowanych kosztów reklamy. Przy małych budżetach dziennych wyświetlenia reklam, koszty są rozkładane w miarę równomiernie w czasie, reklama nie pojawia się przy każdym wpisaniu słowa kluczowego tylko co któryś raz.

Korzyści:


  • Opłata jedynie za wejścia na stronę - NIE ZA WYŚWIETLENIA
    Płacisz jedynie za efekt (zainteresowanie reklamą), nie za jej bezproduktywne wyświetlanie!
  • Konkurujesz z największymi z branży
    Jesteś zauważalny, a poprzez promowanie własnej marki stajesz się rozpoznawalny i lepiej niż konkurencja widoczny w sieci (Zasięg reklamy to ponad 95% wszystkich zapytań do wyszukiwarek Internetowych - szerokie grono potencjalnych Klientów).
  • Reklama skrojona na miarę
    Reklamy Google AdWords dostosowujemy do zapotrzebowania: można samodzielnie określić dzienny budżet wydatków na kampanię, jej zakres, zasięg, sezonowość bądź terminy emisji.
  • Wysokie efekty prowadzonych kampanii, dobrze dobrane słowa kluczowe
    Świadczą o tym bardzo wysokie często kilkunastoprocentowe współczynniki CTR oraz przede wszystkim pozostający lub powracający Klienci.
  • Reklama nieinwazyjna
    Pokazuje oferty firm, które faktycznie mogą okazać się przydatne.
  • Efekt widoczny natychmiast
    Efekt sprzedażowy może być odczuwalny zaraz po uruchomieniu kampanii.
  • Nie musisz podpisywać długoterminowych umów
  • Możliwość zmiany słów kluczowych w dowolnej chwili