Sieć reklamowa Google to ponad milion witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać reklamy graficzne. Reklamy mają formę bannerów statycznych lub animowanych. Kierowane są na określone witryny, podobnie jak w reklamach tekstowych, poprzez słowa kluczowe. Oznacza to, że za pomocą specjalnego systemu możemy wyświetlać graficzne reklamy na stronach internetowych związanych z Twoją branżą. Budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę ustalasz sam i płacisz tylko za kliknięcia, a nie wyświetlenia, my optymalizujemy kampanię tak, aby przyniosła Ci maksymalne wyniki sprzedażowe.
Dozwolone formaty plików: .GIF, .JPG, .JPEG, .PNG, .SWF.
Ograniczenia rozmiaru plików: nie więcej niż 50 KB dla wszystkich plików.
Szeroki wieżowiec
160 x 600
Wieżowiec
120 x 600
Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić z lewej lub z prawej strony ekranu.
Duży prostokąt
336 x 280
Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, z boku lub u dołu strony.
Reklama na pół strony 300 x 600
Mały kwadrat
200 x 200
Kwadrat
250 x 250
Baner śródtekstowy
300 x 250
Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, z boku lub u dołu strony.
Długi baner 728 x 90
Reklamę o takim rozmiarze można wyświetlić u góry, pośrodku lub u dołu strony.
Jednorazowa opłata za projekt kampanii | |
8 najpopularniejszych formatów | 500 zł netto* |
14 formatów | 650 zł netto* |
Budżet na kliknięcia | Minimalny budżet na jednorazowe przeprowadzenie kampanii to 500 zł netto** |
Opłata za prowadzenie kampanii | 20% od wysokości budżetu przeznaczonego na kliknięcia |
* Koszt nie obejmuje wykonania lub zakupu zdjęć
** Google pobiera opłaty za kliknięcia a nie za wyświetlenia reklam. Płacisz więc za efekt a nie za samą możliwość wyświetlenia reklamy. Koszt za kliknięcie ustala się samodzielnie i wynosi od kilkunastu groszy do nawet kliku złotych. Wszystko zależy od natężenia konkurencji na dane słowo kluczowe. Jeżeli konkurencja jest duża konieczne jest zadeklarowanie wyższych stawek za kliknięcie.
Reklamy rozliczane są według zadeklarowanego budżetu dziennego. Wyświetlają się w danym dniu do czasu wyczerpania tego budżetu. Dzięki temu nie istnieje ryzyko przekroczenia zaplanowanych kosztów reklamy. Przy małych budżetach dziennych wyświetlenia reklam, koszty są rozkładane w miarę równomiernie w czasie, reklama nie pojawia się przy każdej możliwej okazji.